پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261984
صهيونيست‌ها براي جبران شکست‌ خود ديوانه‌وار دست به ترورهاي فردي و جمعي مي‌زند
تاریخ انتشار : 1402/10/15 13:17:31
نمایش : 605
امام‌جمعه فارسان گفت: هدف اول دشمنان انتقام‌گيري از مردمي هستند که بيش از نيم‌قرن است پاي ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي ايستاده‌اند.بدون ترديد جنايت ددمنشانه صهيونيست‌ها و حاميان و هم‌پيمانان آن‌ها موج بيداري جهاني و تشديد تنفر و انزجار از اين نماد مجسم ابليس را در پي خواهد داشت
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت و تقويت و تسديد تقواي الهي دعوت مي‌کنم. اهل تقوا تمام شرايط دوستي را در انتخاب افراد براي دوستي‌ رعايت‌ مي‌کنند.اميرالمؤمنين‌ عليه‌السلام در حکمت ۲۶۰ حکم نهج‌البلاغه فرمود: دوست خود را به‌اندازه دوست بدار، شايد روزى دشمن تو شود و دشمنت را نيز به مدارا دشمن بدار، شايد روزى دوست گردد.
 
 
امام‌جمعه فارسان به حادثه تروريستي بمب‌گذاري در مسير مراسم گراميداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سليماني در کرمان اشاره داشت و افزود: شهادت غريبانه ده‌ها نفر از زائران عزيز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزي که زمين و زمان معطر به عطر حضرت صديقه شهيده سلام‌الله عليها و سلاله پاکش امام راحل بود دل‌هاي امت اسلام و مردم انقلابي ايران و خصوصاً مردم شهيدپرور کرمان را در سوگ و ماتم نشاند.
 
وي تصريح کرد: اين واقعه تروريستي که در سالروز شهادت جهان مرد مقاومت حاج قاسم سليماني عزيز به دست شقي‌ترين انسان‌ها و به دستور آمريکاي جهان خوار و صهيونيسم خبيث اتفاق افتاد، نشانه روشن از خباثت دشمن صهيونيستي و مزدوران او و دليلي ديگر بر عصبانيت و استيصال رژيم منحوس و روبه‌زوالي است که با تنفس مصنوعي به زندگي پليد خود ادامه مي‌دهد و براي بقاي خود شتاب‌زده و بي‌محابا و زبونانه و بزدلانه دست به جنايات و بمباران و موشک‌باران و ترورهاي فردي و جمعي مي‌زند.
 
وي بيان داشت: در واقعه تروريستي اخير بيش از هميشه زائران دلداده حاج قاسم که از هر قشر و صنف و از هرجاي ايران و جهان به ديار کريمان شتافته بودند؛ هدف اول دشمنان بودند. آنان در صدد انتقام‌گيري از مردمي هستند که بيش از نيم‌قرن است پاي ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي ايستاده‌اند و در دامان خود پرچم‌داران مقاومت را پرورش داده‌اند بدون ترديد جنايت ددمنشانه صهيونيست‌ها و حاميان و هم‌پيمانان آن‌ها موج بيداري جهاني و تشديد تنفر و انزجار از اين نماد مجسم ابليس را در پي خواهد داشت.
 
 
امام‌جمعه فارسان اظهار داشت: طالبان حمله تروريستي کرمان را محکوم کرد داعش به عهده گرفت داعشي که هيچ عمليات انتحاري برعليه اسراييل نداشته و حماس را کافر مي‌داند و سليماني را دشمن خود داعش فرزند آمريکا و شاگرد اسرائيل است و دست جنايتکاري است که پيمانکار اين جنايت بوده؛ اما کارفرما و مغز اصلي، رژيم صهيونيستي و آمريکا هستند به همين جهت رهبر انقلاب تأکيد کردند هم «دست‌هاي آلوده به خون بي‌گناهان» و هم «مغزهاي مفسد و شرارت زا» که آنان را به اين گمراهي کشانده‌اند، مجازات خواهند شد.
 
وي گفت: قبول مسئوليت عمليات تروريستي توسط داعش با اين هدف است که اولاً بگويند داعش هنوز زنده است و ثانياً عامل اصلي جنايت که رژيم صهيونيستي است، در حاشيه امن قرار بگيرد تمامي آن‌هايي که بازيگران داخلي و خارجي که براي فوت اتفاقي مهسا اميني جفتک مي‌انداختن؛ در قبال ترور اين‌همه دختر و زن ايراني لالموني گرفتن بعد از شهادت ده‌ها شهيد در کرمان امروز جمعيت چند برابري به مزار شهيد سليماني هجوم آورده است يعني مقاومت با شهادت قوي‌تر و با نشاط‌تر ميشود.
 
 
 انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html